Abi ja info
Ma ei saa oma kasutajakontoga sisse logida, mida pean tegema?
Kui Sulle kuvatakse teadet „Sisselogimine ebaõnnestus“, siis toimi järgmiselt:
  • Kontrolli üle, kas kasutad e-posti aadressi ja parooli, millega registreerusid. Sul võib olla ka mitu kontot erinevate paroolidega.
  • Veendu, et suurtähed ei oleks ekslikult sisse lülitatud ja/või kasutad õigesti valitud erimärke.
  • Kui Sa ei mäleta oma parooli, siis klõpsa sisselogimislehel linki „Unustasid parooli?”. Seejärel palume Sul sisestada oma e-posti aadress. Saadame sulle e-kirja koos lingiga, mis võimaldab kontole uue parooli määrata.
  • Kui sisselogimine siiski ebaõnnestub, võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17. Edasta probleemi kohta nii palju üksikasju kui võimalik.
Kas ma pean iga kord lugemist lõpetades välja logima?
Kui kasutad isiklikku arvutit või mõnd muud isiklikku seadet, ei pea Sa lugemist lõpetades välja logima. Järgmine kord lehele tulles oled juba sisse logitud ning saad kohe lugema asuda.
Kui kasutad avalikku arvutit, siis logi end kindlasti välja.
Miks mind logitakse välja?
Kui lahkud veebilehelt välja logimata, siis oled järgmine kord lehele tulles kohe sisse logitud ja saad lugemist alustada. Võib siiski juhtuda, et konto logitakse välja. Välja logimise võib põhjustada:
  • Oled kustutanud veebilehitseja (brauseri) küpsised, veebilehitseja seadetes on küpsised määratud automaatselt kustuma või on küpsised aegunud.
Kas ma võin oma kasutajakontot jagada?
Registreerudes Postimehe veebikeskkonna kasutajaks lood endale personaalse konto. Sinu kasutajanimi ja parool on konfidentsiaalne teave, mida ei tohi jagada.
Mida teha, kui minu kontot kasutab keegi teine?
Kui Sinu kasutajanimi ja parool on saanud kellelegi teisele teatavaks, siis muuda kohe oma konto parooli. Uue parooli saad määrata SIIT.
Soovin oma kasutajakonto kustutada, kuidas seda teha?
Oma kasutajakonto ja andmete kustutamiseks saada palun kirjalik sooviavaldus levi@postimees.ee
Soovin oma konto e-posti aadressi muuta, kuidas seda teha?
Kui Sinu kasutajanimeks olev e-posti aadress on muutunud või sisestasid e-posti aadressi valesti, siis saad oma konto profiili alt e-posti aadressi muuta.
Kasutajanimeks olev e-posti aadress peab olema korrektne ja tegelikus kasutuses, et oleks võimalik edastada olulisi teateid.
Kust ma saan Postimees Grupi väljaandeid tellida?
Meie väljaannete valikuga saad tutvuda ja tellimust vormistada veebilehel tellimine.postimees.ee või klienditoe kaudu: 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17.
Kas on võimalik paberlehte välismaale tellida?
Paberlehte on võimalik välismaale tellida KE Ajakirjandus OÜ vahendusel. Tellimine: www.ke.ee, info@ke.ee, 64 11 753.
Kas ma saan teha püsitellimust?
Jah on küll võimalik teha püsitellimust. Püsitellimus on mugav, kuna Sul on vaja teha ainult esimene makse ja järgmised maksed toimuvad juba automaatselt.
Milliseid makseviise saan tellimuse eest tasumiseks kasutada?
Tellimuse eest tasumiseks pakume erinevaid võimalusi:
  • Kaardimakse.
  • Kaardimaksete vahendajaks on ettevõte Stripe, kes pakub turvalist makselahendust toodete ja teenuste eest pangakaardiga tasumiseks. Kaardimaksete turvalisuse tagab tugev autentimine, mis tähendab, et tellimuse vormistamisel tuleb ennast läbi internetipanga tuvastada.
    Kaardimaksega püsitellimust saab vormistada kõikide enam levinud pangakaartidega. Pangakaardil peavad olema lubatud internetimaksed ning piisav limiit. Kaardimaksega püsitellimuse korral toimub debiteerimine maksepäeval otse pangakaardilt.
  • Mobiilimakse.
  • Mobiilimaksete vahendajaks on ettevõte Zlick. Mobiilimaksega saad tasuda digipaketi tellimuse eest, kui oled Telia, Elisa, Tele2 lepinguline või kõnekaardi klient ja Sinu numbril on lubatud kasutada „Maksed mobiiliga“ teenust.
Makseviisid võivad olenevalt tootest või tellimuse vormistamise kanalist olla erinevad. Kui soovid tasuda tellimuse eest arve alusel, võta palun meiega ühendus 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17.
Millal toimub kaardi- või mobiilimaksega püsitellimuse korral järgmise perioodi eest tasumine?
Püsitellimuse eest tasumine toimub iga järgneva perioodi alguses, esimesel päeval. Näiteks, kui tellimus vormistati 15. kuupäeval, siis järgmised maksed toimuvad 15. kuupäeval.
Kuidas saan tellimuse lõpetada?
Püsimakset saab lõpetada oma kasutajakonto vaates „Tellimused“ või klienditoe kaudu 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17.
Püsimakse lõpetamisel kehtib tellimus kuni ettemakstud perioodi lõpuni.
Kas te tagastate raha, kui tühistan püsimakse?
Püsimaksega tellimuse tühistamisel saad teenust kasutada kuni ettemakstud perioodi lõpuni. Raha me ei tagasta.
Kas ma saan tellimuse makseviisi muuta?
Tellimuse eest tasumise makseviisi on võimalik muuta kasutajakonto vaates „Makseviisid“ või „Tellimused“. Makseviisi on vaja muuta, kui maksevahendi andmed on muutunud. Näiteks on vahetunud pangakaart.
Mul on digipaketi tellimus, miks ma ei saa lugeda?
Kui Sul on tellitud digipakett, aga sisu on lukus, siis toimi järgmiselt:
  • Vaata üle, kas oled sisse logitud.
  • Kui oled sisse logitud, siis vaata, kas tellimus on kehtiv. Oma tellimuse kohta näed infot kasutajakonto vaatest „Tellimused“. Kui ei näe tellimust, siis võib-olla on Sul mitu kontot ja tellimus on seotud teise kontoga või on tellimus kontoga sidumata.
Tellimus, mis on vormistatud klienditeeninduse kaudu ja mille eest tasutakse arve alusel, on vaja kontoga siduda. Tellimuse õige kontoga sidumiseks võta ühendust klienditoega.
  • Kui oled õige kontoga sisse logitud ja tellimus on kehtiv, siis harvemal juhul võivad olla küpsised kustunud ja seetõttu sisu lukus. Sellisel juhul logi korraks välja ja uuesti sisse.
Kui sisu on ikka lukus, võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17 ja edasta probleemi kohta nii palju üksikasju kui võimalik.
Kas ma saan teenust kasutada ka välismaal olles?
Jah teenust saate kasutada ka välismaal olles.
Saadetel, sarjadel, ülekannetel võivad olla geograafilised näitamisõiguse piirangud, mis tähendab, et nende tootja on andnud näitamisõiguse vaid Eesti territooriumil. Geograafilised piirangud laienevad ka tellijatele.
Mul on paberlehe tellimus, kas saan veebis ja mobiilis tasulisi artikleid lugeda?
Paberlehe tellijatele pakume digipaketti soodushinnaga. Tellimiseks võta palun meiega ühendust 666 2525 või levi@postimees.ee, töötame E-R 8-17.
Kuidas ma saan artiklit kommenteerida?
Artikleid saavad kommenteerida kasutajad kellel on kehtiv digitellimus. Kommenteerimiseks peab avaldama oma ees- ja perekonnanime, täites kasutajakonto andmetes ees- ja perekonnanime lahtrid.