Olen Postimehe paberlehe tellija, kuidas saan tasulist sisu lugeda?

Postimehe paberlehe tellijatele pakume digipaketti soodustingimustel. Tellimiseks palun võtke ühendust meie klienditoega.

Miks tellimuse sidumisel saan vastuseks, et tellimust ei leita?

Kontrolli, kas saaja nimi ja postiindeks on õiged. Juhul, kui sidumine siiski ei õnnestunud võta ühendust meie klienditoega. Klienditoe telefon: 666 2525 (E-R 8-17, L 8-12) ja e-post: levi@postimees.ee

Tellimuse sidumist digikontoga saavad kasutada Pärnu Postimehe, Sakala, Järva Teataja, Virumaa Teataja, Lõuna-Eesti Postimehe paberlehe, Põhjaranniku ja Minu Meedia digipaketi tellijad.

Kas saan ühe tellimusega siduda mitu digikontot?

Ühe tellimusega saab siduda ühe digikonto.

Kas saan mitu tellimust siduda ühe digikontoga?

Jah. Ühe digikontoga on võimalik siduda mitu tellimust.

Kas ma saan ühte tellimust kasutada mitmes seadmes?

Ühte tellimust on võimalik kasutada viies erinevas seadmes (sh. brauseris ja äpis).

Miks pean konto uuesti tellimusega siduma, kui tellimisperiood uueneb?

Kui oled andnud tellimuse juurde ka oma e-maili, siis seob programm tellimuse automaatselt.

Miks kontol 'Minu tellimused' all näitab, et tellimus kehtib ...kuupäevani, kuigi mul on tehtud tähtajatu püsimakse?

'Minu tellimused' all näitab püsimakse puhul kuupäeva, milleni tellimus on tasutud. Kui toimub uus püsimakse, uueneb ka kuupäev. Püsimakse tellimus vormistatakse tähtajatult.

Kas ma saan lugeda tasulist sisu, kui olen peatanud oma paberlehe tellimuse?

Tasulise sisu lugemisõigus on seotud paberlehe tellimusega. Kui peatad paberlehe tellimuse, siis peatub samaks perioodiks ka tasulise sisu lugemisõigus.

Kas ma pean iga kord lugemise lõppedes ennast välja logima?

Kui kasutad isiklikku arvutit või mõnd muud isiklikku seadet, ei pea ennast lugemise lõppedes välja logima. Järgmine kord lehele tulles oled juba sisse logitud ning saad kohe lugema asuda.

Mis juhtub, kui ma välja ei logi?

Järgmine kord lehele tulles oled juba sisse logitud. Kui siiski avastad, et lukus sisu ei avane, siis kliki veebilehe päises olevale pea ikoonile. Kui seal on nupp 'Logi sisse', siis oled lehelt välja logitud ning saad uuesti sisse logida. Välja logimise võib põhjustada see, et oled kustutanud enda veebilehitseja küpsised, veebilehitseja seadetes on küpsised määratud automaatselt kustuma või on küpsised aegunud.

Kas ma võin oma kasutajatunnused edasi anda?

Konto on ühe kasutaja personaalne konto ning kasutajatunnuste jagamine ei ole lubatud. Kasutajatunnuste jagamisel võib juhtuda, et teine isik lisab artikli alla kommentaari. Sellisel juhul kuvatakse kommentaari autorina kasutajakontoga seotud nimi.

Kuidas ma saan oma digitellimuse tühistada?

Kui kontol 'Minu tellimused' all on olemas nupuke 'Lõpeta püsimakse', siis saad tellimuse lõpetada enda konto kaudu. Kui vastav nupuke puudub, siis võta ühendust meie klienditoega telefonil 666 2525 (E-R 8-17, L 8-12) või e-mailil levi@postimees.ee. E-arve püsimakse korral saad tellimuse lõpetada oma pangas.

Kas te tagastate raha, kui ma Minu Meedia püsimakse tühistan?

Raha me ei tagasta. Minu Meedia on kuutasuline ettemaksuga teenus. Tühistamisel saate teenust kasutada kuni makstud perioodi lõpuni.

Mida tähendab püsitellimus või püsimakse?

See tähendab, et Teil on vaja teha ainult esimene makse ja järgmised maksed toimuvad juba iga kuu automaatselt. Tellimuse saate igal ajal lõpetada.

Kuidas saan oma konto eemaldada?

Kontot saab eemaldada ainult klienditugi. Klienditoe telefon: 666 2525 (E-R 8-17, L 8-12) ja e-post: levi@postimees.ee

Kas ma saan tasulist sisu ka välismaal lugeda?

Jah, tasulist sisu saad lugeda ka välismaal.

Kuidas ma saan artikleid kommenteerida?

Artiklite kommenteerimiseks tuleb ennast tuvastada Mobiil-ID või ID-kaardi abil. Seda saad teha siin.

Kust ma näen infot oma ostetud artiklite kohta?

Lehel my.zlick.it näed ülevaadet oma ostudest.